Tack för att du kommenterar!





Rhodos

Hej alla glada.
Nu e de sa har att jag tankte aka pa semester, lugnt a skont.
Nu sitter jag pa Rhodos o bloggar... Trodde man skulle fa komma ifran allt som har med jobb och gora men icke da.
Men om jag anda sitter har sa kan jag laska er som sitter i vart trakiga Sverige.
Just nu ar klockan typ 5 det ar 35 grader ute och ca 25 grader i vattnet, till allt jag ater lagger jag till tzatsiki... och mythos (ol)
Sa, eftersom jag har det sa besvarligt och jobbigt har nere hoppas jag att mina kamrater jobbar pa for fullt dar hemma.
Har tagit lite bilder som kommer upp senare.
Och just in case om nagon inte har fatta det sa, nej ja e inte full... det finns inga a,a,o har.
Hahaha fan man fattar ju ingeting av detta, jaja.
Puss puss
Martin
Rhodos


Kommentarer:
Sagt av: emsan

jag e ert fann ni är BÄST!!!!!!!!!!!!!HIHI

2010-09-14 @ 17:30:29
URL: http://tramsganget.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0