Tack för att du kommenterar!





Manet-hat!

Hejsan hejsan!
Jag sitter här och är lite sne... Håller på och redigerar ett projekt, men de blir inte alltid som man vill, ser inte alltid ut som man vill och det är så frustrerande så man vill hoppa upp på ett tak och sen hoppa ner igen fast med en helt ny outfit! Annars e de som de e.
Förövrigt kan man nu köpa Våran kortfilm Sykonsommar COPY SHOP i Kungsbacka om man har vägarna förbi.
Annars kan man beställa den på [email protected].
Men nog om detta!
Jag har alltid undrat vad maneter tillför världen? En manet består av 98% vatten... Jaha, och vad gör en manet egentligen, förutom att va i vägen när man ska bada?
Jag startar nu en Hata maneter klubb.
Tycker du som jag, att maneter bara är i vägen... Skriv då en kommentar på detta inlägg och lätta på hjärtat angående dessa helt onödiga varelser!

Nu ska jag gå och mata mina vandrande pinnar Jenkin & Myrran.
Puss puss


Kommentarer:
Sagt av: Trafiktrollet

Maneter äter väl alger och plankton?

däremot, varför finns det fästingar?! det finns inget djur som äter fästingar och det enda de gör är dricker andra djurs blod,förökar sig och sprider sjukdomar. De borde utrotas!

2009-02-10 @ 20:34:40
Sagt av: Kicki

Okej va synd den borde dyka upp snart tycker jag :)Den va riktigt go och de tyckte alla andra också!

2009-02-10 @ 21:32:42
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Sagt av: Mysan

HATA! slemmiga äckliga saker som e i vägen å bräns!

2009-02-10 @ 23:07:36
Sagt av: Philip

nu är det faktiskt så att det finns vissa fiskar som käkar maneter.. krabbor också för den delen..

2009-02-10 @ 23:42:39
URL: http://tramsganget.blogg.se/
Sagt av: ...

maneter e bara slemmiga å ivägen! hatar dom >.<

å philip visst fiskar äter maneter, men de vore bättre om alla gjorde för då hade de nt funnits några maneter :]

2009-02-13 @ 04:24:08

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0