Tack för att du kommenterar!





Efterlysning

Jag har länge älskat en serie som heter "Ballard Street" av Jerry Van Amerongen. På svenska heter den "Irrvägen" och har funnits med i serietidningen "Larson!".
Men nu har ju den tidningen gått i graven.
Så min fråga är om någon känner till vart man kan få tag på denna underbart roliga serie. Om det kanske finns någon "complete collection" med Ballard Street eller liknande? Om nån vet, hojta till!

Ni känner säkert igen den. Men nu är den mer svår att få tag på. Tyvärr.


Kommentarer:
Sagt av: Johnnie

Vet inte hur mycket du redan har? Men cdon har ju en bok på 180 sidor:

http://cdon.se/b%C3%B6cker/keeping_score_on_ballard_street-12106099

2011-01-13 @ 21:04:42
Sagt av: Em

En av mina favoriter när jag var liten xD Snodde alltid brorsans Larson! och tjuvläste.

2011-01-14 @ 11:19:54
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0