Tack för att du kommenterar!





Tom dag

Nu sitter jag och slösurfar och väntar på att klockan ska bli 21.00. Då ska vi iväg och gigga på en privatfest. Jag är lite trött och energilös just nu. Jag får se till att styra upp det. Det är alltid kul att gigga på privatfester. Det blir en mer intim kontakt med publiken. Och ofta väldigt varierande publik så jag tror att det kommer bli skoj.
Idag har vi inte gjort något speciellt alls. Det har varit en tom dag. Men dom behövs dom med.

Här provar vi lustiga glasögon på Buttericks till ett nummer.
Kanske inte så vidare lustigt.


Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0