Tack för att du kommenterar!





Sjuk

Som Martin nämnde tidigare så har jag legat sjuk i en tid. Hög feber och hosta utöver det vanliga. Jag brukar inte bli sjuk. Det är inte ofta som jag råkar ut för sånt men nu när jag väl blev sjuk så blev jag det rätt ordentligt. Jag har inte haft ork med någonting utan jag har bara legat och kollat på tv. Jag har sett två säsonger Ducktales, fyra säsonger South Park, en säsong Ramsays kitchen nightmares, en säsong Big Bang theory, Batman begins, Bröllopsfotografen, Moderna tider, och Toy Story. Så man tittar mycket på tv. Efter ett par dagar hade jag fått mer ork och kunde sätta mig vid datorn för att skriva lite. Men en mycket seeeg vecka har jag tagit mig igenom. Nu mår jag bättre och kan leka lite.

Min sjukkur:

Passande låt till sjuklingar:


Kommentarer:
Sagt av: Em

Ååh, Galenskaparna & After Shave, Big Bang Theory och Turkisk Peber! Jag blir nästan avundsjuk. Det är nästan så att jag också vill vara sjuk.

2010-10-05 @ 17:38:16
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0