Tack för att du kommenterar!





sicken helg

Shit vilket ös det var i helgen ska ni veta!
Min mor fyllde 50 år i fredags... ja, jag behöver väl inte förklara hur det gick.
I lördags var ja inte så häftig så vid typ 17 tiden gick jag till Markus (som också var på kalaset) och möttes av ett vrak utan dess like!
Han var fan värre än mig.
Vi satte oss och glodde in i varsin data skärm när Niklas Svensson med vänner kom på besök...ja, jag behöver väl inte förklara hur det gick.
Söndag gick däremot i lite lugnare tecken, soffa, tacos och mer soffa.
Hur har eran helg varit?

För övrigt har Jonatan luftvägsinfektion, så han fick inte vara med på nåt kul denna helgen... så går det när man andas för hårt.

PUSS PUSS

Martin



Kommentarer:
Sagt av: Emelie

Min helg var jätte kul körde folkracetävling i lördags i förlanda = )

2010-10-16 @ 16:51:03

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0