Tack för att du kommenterar!





Norrköping

På fredag ska vi till Norrköping och uppträda på ett ställe som heter Hugo eller nåt sånt. Det är inte bara vi utan flera olika artister. Det är nämligen en tävling, en radio-tävling som heter Humorhimlen Live. Det kommer bli ett kort men förhoppningsvis ett roligt gigg. Så ni som bor eller är i närheten av Norrköping på fredag får gärna pallra er dit!
Mer info finns här:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3389&artikel=3964512

In other news... Ja vet inte riktigt, vi skriver väldigt mycket så Tramsgänget syns inte mycket just nu. Men håll i er för när ni minst anar det smäller det! Måste köpa en ny mobil också, den jag har nu är inte helt 2010 om man säger så... Några tips på ny mobil? Jag kan ju köpa en sån som Jonatan har men han e ju så töntig och då kommer ju jag också bli de! Kanske ska vänta tills man kan köra in ett chip i huvudet å ringa med det istället.

Puss Puss
Martin



Kommentarer:
Sagt av: Jonesy

Typiskt att ni ska göra saker i närheten när jag är pank då...

2010-10-14 @ 13:01:40
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Sagt av: P

Reklam skickad till tingsrätten där nu iaf :-D

2010-10-14 @ 21:26:57

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0