Tack för att du kommenterar!





Nästan en tom dag.

Jag vaknade i morse av att värken i axeln hade försvunnit, yes tänkte jag till sjag skulle ställa mig upp ur sängen och knappt kunde stödja mig på vänsterfoten. Fan, blev den nya tanken. Måste ha varit från igår, vi som dansade och hoppade som galningar. De e tur att man inte ska göra något sånt idag iallafall, nej för idag blir det lite fotografering och redigering och retychering och repositionering och allt annat man kan tänka sig som slutar på  "ering".

Detta var den första bilden som jag hittade när jag sökte på googles bildsökning med ordet "ering".
puss o kram.


Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0