Tack för att du kommenterar!





Måndag hela veckan

Ja de e så de känns, de e Måndag ida å ja ger mig fan på att det är Måndag imorron också!
För dom flesta är inte detta så kul, men för mig är de det.
Troligtvis är det för att jag tycker om mitt jobb, eller så är det lunchrasten jag vill åt, ja vet inte riktigt men det bästa med att jobba är ju rast... eller hur?
Fredag ska vi en sväng till Norrköping, tänker inte säga vad vi ska göra där än men de kommer ni få reda på så småningom.
Vi var i Norrköping 2008 när vi var med i REVY-SM första gången, jag gillar Norrköping, det är en fin stad, på sommaren iallafall.
Sen har ju Norrköpingsborna världens kanske sveriges skönaste dialekt!
Man njuter skrattar gråter... ja allt på samma gång när man hör en äkta Norrköpingsbo förklara vägen till närmsta HARRYS!
Lite skön östskötska tänkte ja bjuda på som avslutning!

PUSS PUSS
/Martin


Kommentarer:
Sagt av: Malin :3

Haha :)

2010-10-11 @ 19:28:27
URL: http://pokemontjej.blogg.se/
Sagt av: Fredrika

Det där var ju nästan lite gulligt.. x)

2010-10-11 @ 21:19:34
URL: http://fredrischa.devote.se/
Sagt av: Johan

Norrköping!? Hejfan! Var när hur varför?

2010-10-11 @ 22:32:20

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0