Tack för att du kommenterar!





Lite färg på tillvaron...

Nu i fredags så skulle vi ut och åka på lite ärenden i stan och allt kändes ovanligt vanligt. Men dagen skulle få en oväntad vändning när vi skulle in på en parkeringsplats för att stanna till. Vi skulle precis åka därifrån när jag tog en sväng runt en parkerad bil där som jag var väldigt nära att köra på. Oj, det var nära tänkte jag men Martin som satt brevid tyckte att vi bestämt hade kört på någonting. Själv menade jag på att vi var långt ifrån att träffa den andra bilen men när vi gick ut för att titta så visade det sig att vi hade träffat något helt annat.

En målare hade ställt en färgburk precis vid den parkerade bilen som vi skulle svänga förbi. Vilken osis, men jag kan inte låta bli att se situationen som lite komisk.


Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0