Tack för att du kommenterar!





Kär gammal film

Jag rotade igenom rekvisitalagret härom dagen och hittade en påse med lite bortglömda filmer i. Där låg filmer som: Hotelliggarn, Lösvikt, Tre Bertfilmer, Yrrol, Carl Einar Häckner, Sista natten med gänget och hör och häpna; Den oändliga historien 1 & 2! 1:an va det inte länge sedan jag såg men 2:an hade jag inte sett sen lågstadiet. Så igår kväll så bänkade jag mig framför tv:n och jag blev faktiskt mycket possitivt överraskad. Vanligtvis så har jag ett förakt mot uppföljare på bra filmer men här gick det alldeles utmärkt.


Kommentarer:
Sagt av: Em

Åh! Jag ÄLSKAR ettan, älskade den så sjukt mycket som barn också. Visste inte om tvåan? :O Måste se den!

2010-10-20 @ 17:24:56
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com
Sagt av: Rawsa

Oh, fyfan vad jag älskade tvåan! Kan bero på att jag såg den först.. X) Men hur som helst, ettan ofc är en klassiker, och det finns även en trea som suger ovårdat kön.

2010-10-26 @ 16:37:48

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0