Tack för att du kommenterar!





grodan boll

Hej alla romantiker!
Måndag idag, inte mycket som hänt faktiskt.
Vi va i Norrköping i fredags och greja lite, åkte hem på lördag morron, va skit trött å sen blev det Söndag.
Jag tror fan ja ska klippa mig snart... ganska ointressant å läsa om men dom som har sett mig det senaste vet att jag är ganska långhårig just nu...
Jonatan och Markus har dock samma längd på sitt hår som vanligt.
Jag och Markus sitter förresten och kollar runt efter recept till bra fejk-blod, finns ju hur många varianter som helst men man vill ju ha den bästa liksom.
Någon som har ett dunder recept?

PUSS PUSS
Martin 


Kommentarer:
Sagt av: Rawsa

Lite lösare sirap och röd karamellfärg. >:D

2010-10-18 @ 17:48:00
Sagt av: Em

Haha, Rawsa kommenterar här! ;) HON VET VEM JAG ÄR. O___o



Jag gjorde fejkblod med ketchup, majsstärkelse, vatten och röd karamellfärg. Smakar pest och förnedring, färgen blir helt awesome. Lite rinnig, men får den stå ett tag blir den tjockare.

2010-10-18 @ 19:03:33
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com
Sagt av: Em

Förresten kan jag bjuda på ett (i mitt tycke, och jag tycker ju ni är roliga) roligt klipp där både jag och Rawsa är med. Njut och kommentera!



http://www.youtube.com/watch?v=CPkKvXWNrE8

2010-10-18 @ 20:40:26
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0