Tack för att du kommenterar!





Dagens begränsning

Jag vaknade i morse och märkte att jag hade en konstig känsla i armen. Under natten så hade lag legat på den på ett så konstigt sätt att axeln var helt förlamad och naturligt vis så skulle resten av armen hänga med på det hela. Det tog ett tag innan jag kunde börja röra på armen och jag får försöka hålla mig kort idag för även att sitta och skriva på tangentbordet tar emot just nu. Om ni ser mig på stan så får ni ursäkta mig om jag inte vinkar (med högerhanden).

Puss och kram


Kommentarer:
Sagt av: Em

Ouch! Hoppas det blir bättre snart. Krya på dig i armen!

2010-10-06 @ 13:32:20
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0