Tack för att du kommenterar!





strömlös

Tydligen så va typ hela kungsbacka strömlöst en stund ida?
När jag vakna i morse så stod min klocka och blinka, men ja hade ström.
Däremot var det helt dött på kontoret.
Shit vad handikappad man blir när det inte finns någon ström!
Ja visste inte riktigt vad ja skulle hitta på så jag gick in i förrådet och rota fram massa gamla kort!
Det är alltid roligt att kolla på gamla kort och tänka tillbaka på "happier times"
Massa kort från bla hultsfredsfestivalen,fester och diverse tillställningar.
Nu tror jag jag vet varför dom flesta säger
-de va bättre förr!
Jo men tänk på de en sekund, det stämmer ju iallafall när man tittar på kort eftersom man bara har kort på fester,tillställningar, semester mm
Man tar ju inte med sig kameran å plåtar sig själv när man hade den där vinterkräksjukan 2001 liksom.
Jaja, tillbaka till nutid, ska jag gå å skita.
puss puss
/Martin



Kommentarer:
Sagt av: Em

Inte? Jag har en hel bunt med kort från influensan -08 och den där asjobbiga magsjukan -05. xD JK!

2010-11-17 @ 09:11:45
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com
Sagt av: schyum

Det va inte roligt med strömavbrott! fick gå runt med en ficklampa hela morgonen.....



PS. såg martin på hydro xD

2010-11-18 @ 08:24:44

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0