Tack för att du kommenterar!





sömnlös

Jag har legat sömnlös i flera dagar än vanligt nu och jag har ingen aning om vad det kan bero på. Vissa kvällar har det tagit ända fram till fyra fem tiden på natten innan jag börjar känna att nä men nu kanske det kan gå att somna. har funderat på att äta sådär mycket mat innan man går och lägger sig så att man somnar in i en matkoma men hindrat mig själv lika snabbt med tanken av att det där kan väl inte vara nyttigt. Jag läste nånstans att man bör äta väldigt lite om ens någonting innan man lägger sig. Men men, det är väl förhoppningsvis bara en sån där periodgrej, jag får underhålla mig så gott jag kan tills jag somnar.
puss o kram


Kommentarer:
Sagt av: paO

Ett glas varm mjölk, ev med lite honung ska vara bra har jag hört :-D

2010-11-19 @ 14:08:18

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0