Tack för att du kommenterar!





Schtunk

Nu har vi vartit lite frånvarande på bloggen ett tag. Men det blir lätt så när man tar en kort paus från allting. Vilket man behöver.
I Fredags var vi på Schtunks föreställning "Rickard III". Det var bland det roligaste jag har sett. Jag skrattade väldigt mycket och det brukar jag inte göra så det var kul. Vi var mycket nöjda med föreställningen. Sedan har jag sett två andra föreställningar i helgen utav teatereleverKatrinebergs Folkhögskola. Det var också väldigt bra så det har varit en händelserik helg. Nu ska vi maila och ringa en hel del. Inte jättekul men det ska göras det med. Hare!


Kommentarer:
Sagt av: sofia

jag var där det var jättebra

2010-05-26 @ 20:38:58
Sagt av: Ida

Schtunk var jätte bra. Skratta en hela del av tiden.

2010-05-27 @ 17:02:41

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0