Tack för att du kommenterar!





Rita fult

Det slog mig nu när jag tittade på skrivbordet hur fantastiskt dålig jag är på att rita. Jag har fått i uppgift att rita ett så kallat bildmanus och nu när jag såg hur personerna egentligen såg ut kunde jag inte låta bli att skratta. Det är ju förfärligt. Stackars dom. Jag vet att jag bara kan rita gubbar, jag kan inte rita av någon, bara gubbar. Och gubbarna ser alltid nästan likadana ut.
Till min tröst vet jag att min kompis Christoffer inte kan rita alls. Över huvudtaget.
Vi brukade ha en speciell lek i gymnasiet som gick ut på att han skulle rita djur.
Det var väldigt kul. Tror att jag har sparat hans giraff någonstans. Borde leta fram den när tillfälle ges. Nu när jag tänker efter... När behöver man en bild på en giraff som inte ser ut som en giraff?

BILDMANUS
Bilden längst ner till höger ska föreställa en bil. Bara så alla är på det klara.


Kommentarer:
Sagt av: annA

tyckte inte det var så farligt^^ lr så jämför jag med mina egna skills och då blir allting annat genast bra... ;)

2010-05-04 @ 23:18:23
Sagt av: Bacan

PERSONANGREPP!!!!!!!!!!!

2010-05-05 @ 13:26:03

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0