Tack för att du kommenterar!





Du levande

Lördagkväll och dassigt väder.
Ett perfekt väder för att se "Du levande" som går på TV ikväll. Jag såg den på filmfestivalen för ett par år sedan. Eller jag såg halva filmen eftersom jag somnade. Inte för att filmen var dålig utan för att jag hade sett en hel del andra filmer tidigare under dagen. Jag minns även att min kompis Kalle pissade tillsammans med filmens regissör Roy Andersson. För övrigt en av Sveriges bästa regissörer.
Igår giggade vi på en fest i Gottskär. Det var mycket kul och en annorlunda publik. Kvällen slutade med att Martin fick en baklucka i huvudet. AJ!


Kommentarer:
Sagt av: johan

Skön rulle

2010-05-09 @ 14:53:21
Sagt av: toan

oskön rulle, och din kompis jonathan pissade ocks¨å

2010-05-23 @ 10:42:28
Sagt av: Anonym

Är det dina kommentarer om en världsfilm omvilka som pissade

Var du där på dagisbio eller har du helt tappat stilen karl?

2010-09-02 @ 23:25:58

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0