Tack för att du kommenterar!





Dagens outfit

Ikväll ska jag ut med några polare på ett nytt ställe i stan. Man vill ju inte komma dit som vem som helst. Så jag var extra noga med att krydda till min outfitDet blev en vild blandning med influenser från Nordkorea, Grönland och Andra långgatan.
Byxor från G-Roy (1595:-)
• Långärmad tröja från Call of duty (459:-)
• T-shirt från White boy (279:-)
• Bälte från Bältespännarparken (Lånat)
Hår extensions, svart från Hair och där (795:-)
Mössa från Gluten (49,95:-)

Accessoarer:
Mercedes märke från en Mercedes (Än så länge gratis)
Strap från strapondotcom (129:-)
• Borr från Black and ducker (1995:-)
Skridsko från garaget (19:-)

Kläderna får jag givetvis gratis annars skulle jag ju inte göra det här inlägget. Tihi.


Kommentarer:
Sagt av: malin

Haha, vackert;)

2010-03-02 @ 17:23:33
Sagt av: Dahla

Damn that's hot!

2010-03-02 @ 19:03:19
Sagt av: http://menbysara.blogg.se

Haha...snygging där!

2010-03-02 @ 19:16:12
URL: http://menbysara.blogg.se/
Sagt av: Ellen & Pida

Men Hallåååå däär (: <3

2010-03-03 @ 08:57:42
Sagt av: Anonym

så jävla klockren

2010-03-03 @ 15:27:07
Sagt av: Siri

Hellu guys! Gillar er blogg!;)



Men hör nii? Nu har jag faktiskt en frågestund på bloggen för första gången! Skulle vara jättekul om du kunde göra min blogg lite mer intressant och så får läsare som snubblar in på min blogg veta lite mer om mig, med din fråga. Hur RANDOM den än skulle vara, jag svarar på allt, relationer, kläder, favoritplatser.. Eller du fattar, vad som helst helt enkelt :)

Tack&Kram!

2010-03-05 @ 00:34:42
URL: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0