Tack för att du kommenterar!





Baileys bruvden

Asså jag hatar Baileys. Men den här reklamen har väl ingen undgått. Det är helt sjukt vad söt den här tjejen verkar vara. Nån som vet vem hon är? Hon får gärna komma till oss och sjunga att hon vill ha kaffe. Jag kanske blev sugen på Baileys nu, jag vet inte. Men jag hatar smaken och dessutom att de lägger till kaffe smak.
Blaurf, säger jag bara.
P.S.
Vi har inte fått någon fet check från Baileys för att jag nämnde detta. Men om någon från Baileys läser detta kan vi tänka oss den här tjejen istället för checken.


Kommentarer:
Sagt av: Johan.S

Risken finns ju att hon är skitful från munnen och uppåt. Det borde ju finnas en anledning till varför dom så desperat måste dölja hennes ansikte :)

2010-03-27 @ 06:45:22
Sagt av: sandra

Baileys tjejen heter Torrey Devitto

2010-03-27 @ 19:23:25

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0