Tack för att du kommenterar!





Tuff brud

Imorgon är det midsommar! En av de bästa dagarna på året. Förra året kommer jag ihåg att vi spelade in en Midsommar-låt som blev lagd i nån mapp i nån dator någonstans. Den kanske vi borde leta fram. Jag hade tänkt att åka till Blekinge och fira detta år. Vart ska ni åka?

Fick den här filmen skickad till mig. Det är en coooling som bränner av några moves till våran Dunkadunkalåt. Kul gjord, det är alltid kul när någon gör något nytt av något man skapat. Men parodi kanske man inte kan kalla den. 

Tuff brud som vet hur man dunkar:
Glad midsommar på er alla!


Kommentarer:
Sagt av: Sophie

Blekinge?! Vart då? :)

2010-06-24 @ 19:27:46
Sagt av: Anonym

fan hon går lätt på syra

2010-06-25 @ 11:46:27
Sagt av: Jessie

Hohohoho! Fyy faan vad roligt att jag kom upp här på bloggen! xD

(nice kommentarer btw... ;) )

Jag har ingen förklaring till denna video.. Hade jävligt tråkigt och fick icke ut låten ur huvudet.. xP (hoppas folk fattar att den är oseriös O.O)

2010-07-04 @ 15:46:26
URL: http://justjessie.devote.se

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0