Tack för att du kommenterar!





Tävling på Aftonbladet

För alla lissners där ute som tycker att våran låt "Sommardröm" förtjänar lite extra plats i rampljuset så går det nu att ge klippet en extra view och en betygsättning inne på Aftonbladets "Mitt Klipp".
För att komma till låten så räcker det med att klicka här:
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewSpecial.action?id=78&entryId=1721
I nuläget så ligger låten bland de mest sedda och även bland de högsta rankade.
Så se till att ge låten det betyget som ni tycker att låten förtjänar.
Och så hörs vi snart igen.



Kommentarer:
Sagt av: Lisa

Nu har jag röstat en gång om dagen i en vecka!

2010-06-28 @ 10:34:46
Sagt av: Stoffe

Jag stötte helt slumpmässigt på eran musikvideo på aftonbladet och tack vare det hittade jag Sveriges skönaste gäng som kör Sveriges skönaste grejer!

Tack och lycka till i framtiden! ;D

2010-07-04 @ 22:47:23

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0