Tack för att du kommenterar!





Sommardröm

Tjenixen!
Hoppas ni har en skön sommar än så länge! Nu vet man att de är sommar och jag ska förklara:
Det är mellan 10-15 grader, det är mulet/duggregn/sol, festivalerna drar igång och att det är typ 2 mån tills det är vinter igen.
Jag tycker det borde vara sommar minst två månader längre än vad det är, men de e ju ja det.


Förövrigt så finns nu SOMMARDRÖM på SPOTIFY! Sök på Tramsgänget, kommer komma upp fler låtar där så håll koll!

Puss Puss
/Martin


Kommentarer:
Sagt av: Pernilla

Dt var på tiden att den las in på spotify. ;)

2010-06-18 @ 13:55:35
URL: http://denkalla.blogg.se/
Sagt av: Ida

jag håller med dig Martin att det ska vara längre sommar än vad det är. Det är så härligt med sommar.

2010-06-18 @ 16:58:13
Sagt av: oskar

sjukt bra låt:)

2010-06-20 @ 22:59:52
Sagt av: Niccie

Sjuuukt skön låt! :)

En polare visade "dunkadunkalåt" för mig för ett tag sen bara för att mitt nick är NickoKick, och en textrad i låten antyder på att jag tar över fester ;D

2010-06-23 @ 20:13:24
URL: http://nickokick.blogg.se/
Sagt av: p

Handla på Willys, då har du råd att köpa en cykel, cykla till västkusten där du fixar till en massa gammla båtar som kan dra ner sverige till medelhavet och på så sätt förlänga sommaren :-)

2010-06-24 @ 13:21:27

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0