Tack för att du kommenterar!





Hej då Hultsfred!

Det sjuka har nu inträffat. Hultsfredsfestivalen går i graven. Helt ofattbart. 
Mitt första Hultsfred var 2002 sedan har jag varit där ytterliggare sex år. Och nu aldrig mer. Det känns konstigt att festivalernas festivaler inte kommer att komma tillbaka. Jag har haft sjukt kul de gånger jag har varit där och har en hel drös av minnen därifrån. Sveriges bästa musikfestival. Jag kommer att sakna Trädet, Träsket, Ängen och Pisseberget. Hej då Hultsfred!


Kommentarer:
Sagt av: Ida

det var ju synd att Hultsfredsfestivalen går i graven jag som hade tänkt gå på den någon gång och nu hann jag inte :(

2010-06-30 @ 23:28:57
Sagt av: Njaa

Eftersom att dom la ner festivalen p.g.a dålig biljettförsäljning så är nog titeln ''Sveriges Bästa Musikfestival'' inte så passande. Sorry bro

2010-07-03 @ 05:33:59

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0