Tack för att du kommenterar!





Filmer i regnet

Nu är det en ny regnperiod på gång. Jag är lite trött på att vädret ska pendla så mycket. Kan det inte bara få vara sommar nu ett tag?
Jag har sett en del intressanta filmer nyligen som jag kan tipsa om.
1) Kommissarie Späck. Helt klart underhållande parodifilm. Det är detaljerna runtom handlingen som gör filmen. Dialogmässigt är den fruktansvärd. Men helt klart sevärd.
2) Sin Nombre. Annorlunda och våldsam film. Mycket hemsk men bra.
3) Babel. Kan inte fatta att jag missat denna fantastiska film från 2006. Se den bara!
4) UP. Min kompis hävdar att den är bättre än Lejonkungen. Det är den kanske inte men väldigt mysig. I alla fall den första halvtimmen.
Mjao!


Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0