Tack för att du kommenterar!





kattungar

Tja!
För ca 8 veckor sedan tyckte min katt att det var dags att skvätta ut 4 st mindre katter hemma hos mig,
Trevligt tänkte ja, de kan ju bli kul.
Nu är dom som sagt 8 veckor och dessa små krabater är inte så trevliga längre, eller ja menar dom e ju fortfarande söta å så men dom... a ja ska förklara vad dom gör på sin vakna tid.
Äter, skiter, äter, pissar, river, klöser, välter, springer, bråkar, äter och sen sover dom...
De e liksom inte lönt å städa, efter 10 min  är det kattsand överallt lampor välta, ja ni fattar.
Men snart är dom 10 veckor så om någon är sugen på en katt, VARSEGOD!!      ,



Kommentarer:
Sagt av: S

Åh såklart man är sugen :D

2010-07-09 @ 08:51:48
URL: http://thelifeofs.blogg.se/
Sagt av: folkrace

Jag vet att min storebror vill ha en katt jag kan fråga honom...

2010-07-16 @ 19:33:15

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0