Tack för att du kommenterar!





JustD is back

Äntligen! Hur coolt är inte detta då? Som jag har väntat på en comeback med Sveriges bästa hiphopgrupp genom tiderna! I höst är det dags. På mosebacke i Stockholm. Doktor C och Pedda Pedd intar scenen. Tyvärr saknas Gurra G, varför vet jag inte så det är inte riktigt en hel comeback men jag tror att det kan bli hur bra som helst ändå. Detta är ett måste för alla 80-talister. JustD har gjort en rad odödliga hits som till exempel; Hubbabubba, Tre Gringos, Vart tog den söta lilla flickan vägen?, 87-87, Grannar, Sköna skor, mfl. Detta måste firas! JustD-kalas!


Vilken är din favoritlåt?


Kommentarer:
Sagt av: hanna

Skönt. Jul igen gillar jag.

2010-07-06 @ 16:22:31

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0