Tack för att du kommenterar!





Gammal konst

Idag har jag varit på museum. Det är inte allt för ofta jag är det men idag var en sådan dag. Eriksbergshallen i Göteborg ställer ut en hel del verk av Leonardo da Vinci, Michelangelo och Rafael. Utställningen har varit där sedan i mars, så det är ingen nyhet men nyheten är väl att jag har varit där då. Man ska ju alltid ha en nyhet att berätta idag så detta få bli min nyhet.
Det var väldigt intressant i alla fall. Själv kan jag väldigt lite om dessa konstnärer så det var kul att lära sig mer. Och att tavlorna är 500 år gamla är ju inte helt ocoolt heller. Tänk att skapa någonting som människor om 500 år skulle tycka va intressant. Undra om de människorna skulle vilja lyssna på Dunkadunkalåt exempelvis? Det tror jag på... Not.
För övrigt funderar jag på att börja med "Not-jokes". Det är inte inne, inte roliga eller nytänkande på något sätt. Men kul för upphovsmannen.
Ja, jag ska börja med "Not-jokes"... Not!


Kommentarer:
Sagt av: Folkrace

Jag har också varit där fast med klassen. Det va rätt coolt! Men jag hade viljat lyssna på dunka dunka låt istället-såklart! = )

2010-07-21 @ 15:03:32

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0