Tack för att du kommenterar!





Daniel Adams Ray

Ingen har väl egentligen missat Oskar Linnros (tidigare känd från Snook) debutskiva "Vilja bli" som jag tycker är väldigt bra. En riktig "sommar 2010"-skiva. Har du missat den bör den Spotifyas!
Den andra halvan från Snook, Daniel Adams Ray ska också släppa egen debutskiva senare i sommar har jag förstått. Singeln "Dum av dig" sprang jag på igår och detta låter också lovande. Daniel som är uppväxt i Kenya tyckte jag hade ett bra svar på frågan; varför han och Oskar inte gör musik ihop nu?

- "Det hade inte gått. Textmässigt skulle vi dra för mycket åt olika håll. Och min skiva handlar mest om min uppväxt i Kenya, det hade inte gått att kombinera med Sundbyberg..."
Och det kan man ju förstå, haha.


Kommentarer:
Sagt av: sofie :)

skulle inte ni kunna ladda upp några videoklipp när ni visar hela videosar från en teater lr hur man ska förklara.. , när ni spelar upp grejer inför publik !, tkr det är så himla roligt.. bara att man inte får se hela utan bara lite.. vill se hela!:)

2010-07-10 @ 23:16:55
URL: http://sofiesundstrom.blogg.se/
Sagt av: Johan.S

Den här låten är fet!

2010-07-12 @ 06:33:46

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0