Tack för att du kommenterar!





T-shirt Tävlingen avgjord!

Vi gratulerar Terese som kom på det bästa bidraget till T-shirt tävlingen.
Utan att veta om det!

Hennes bidrag löd:
"Jag vill ligga med Tramsgänget
Nejmen helt seriöst, jag vill det. Jonatan är fett snygg! :D:D:D

Varav vi kombinerade bidraget med hennes tillägg så blev resultatet:
Motivering:
"För ett delvis genialiskt genomtänkt bidrag som efter noggrann beskådning fulländades med humor på två plan som framförts på ett lekfullt sätt."

T-shirten skriker en vilja
som kan uppfattas löjlig men höjs upp då undertexten tillkommer och att personen då bär t-shirten med stolthet. Hennes bidrag var inte det enda som hade som mål att få ligga med Tramsgänget men tack vare hennes kommetar fick t-shirten en djupare mening.

T-shirten
kommer att finnas i våran nya klädkollektion och i vår nya shop som öppnar om en ungefär en månad.

Andra bidrag som vi gillade skarpt var:
"Ikväll får 107 svenskar gonorré av Tramsgänget" - Kurre
"Tramsgänget - som att vara full på ett mellanstadiedisco" - Tom Samuelsson
"Jag har aldrig hört talas om Tramsgänget men det talas om att jag hör dåligt" - Mathilda

STORT GRATTIS!
/Tramsgänget


Kommentarer:
Sagt av: Johan

Klockren tshirt!

2010-02-24 @ 11:38:54
Sagt av: malin

jag vill också ha en sån tröja;)

2010-02-24 @ 11:46:24
Sagt av: Tina

Vem vill inte ligga med Tramsgänget?! Eller i alla fall mysa lite. Kram-kalas, förespråkar jag.

2010-02-25 @ 14:55:50
Sagt av: Carro

Jag vill bara säga att jag håller med therese, vem vill inte ligga med tramsgänget eller kanske bara ha lite myspys ;)



Fast jag tycker Martin är snyggast :D

2010-02-28 @ 17:47:55
URL: http://pittipannan.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0