Tack för att du kommenterar!





SJ - Satans Järnvägar

Detta skulle lätt kunna bli ett långt inlägg där jag bara klagar på SJ men det kanske inte är så kul att läsa så jag skriver nåt skoj istället.

Vi är inne i ett research arbete inför vår föreställning "Fredagen den 13:e" som spelars 19:e mars. Alla tre håller nu på att igenom samtliga Jason filmer. Det vill säga de riktiga "Fredagen den 13:e"-filmerna som gjorde enorm succé på 80-talet och som nu är kult-förklarade. Det är väldigt roligt. Vi har inte sett alla ännu, tror vi har sett sju stycken. Vi har fyra eller fem filmer kvar. Filmerna blir sämre och sämre men Jason blir coolare och coolare. Än så länge har han dött två gånger och återuppstått. Det är värre än Jesus.
Jag tror nu när jag tänker efter att Jason är den nye Jesus.
Jason är den nye frälsaren.
Likheter?


Kommentarer:
Sagt av: Johan

Hahahaha

2010-02-23 @ 13:10:07
Sagt av: Tobbe

Satans järnvägar haha. Kul

2010-02-23 @ 19:57:40
Sagt av: Johanna

Klockren liknelse!

2010-02-24 @ 10:25:25

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0