Tack för att du kommenterar!





80-tals film

Jag blev tipsad av någon som sa att jag skulle se "Romancing the stone" från 1984 med Michael Douglas eftersom jag har efterfrågat 80-tals filmer. Och jag såg den igår. Jag ångrar mig. Det var en väldigt förutsägbar och tråkig film. Med Michael Douglas. En timme och fyrtio minuter har försvunnit av mitt liv. Åt Michael Douglas. Om jag hittar den personen som tipsade mig om den här filmen vill jag faktiskt slå honom lite. Och om det är en tjej vill jag putta henne. Hårt.
Och hittar jag Michael Douglas... Ah, om jag bara hittade Michael Douglas!
Sa jag att filmen är producerad av Michael Douglas?


Kommentarer:
Sagt av: Nina

Tycker du ska slå tjejen också...

Riktigt sugigt tips...

2010-02-09 @ 17:26:03
URL: http://hjalles.blogg.se/
Sagt av: Delora

Tyvär, inga sympatipoäng här. Du borde anat oråd redan vid Michael Douglas. Ditt straff blir att stå över ett kast och ge mig en gratis biljett till Fredagen den 13:e. ;)

2010-02-09 @ 18:40:41
Sagt av: Tina

Åtminstone omslaget/filmpostern borde väl ha gett dig en hint om att detta kanske inte var världens bästa film?

Nej, se "Student Bodies" istället, den tycker jag är rolig. Och från -80talet, om jag inte minns helt fel.

2010-02-09 @ 20:53:19

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0