Tack för att du kommenterar!





Rhodos vol2

Hej igen.
Va kul det ar med alla dessa sma hemliga ledtradar som kommer upp pa bloggen nu for tiden.
Eller inte lika kul for mig kanske eftersom jag forstar dem ganska direkt men anda.
Jaha vad hander har nere da...
Inte mycke kan jag saga man badar och badar och badar, har e valdigt varmt!!
Vanligtvis blaser det ganska mycket har och det ar bra men idag har det varit vindstilla sa det har varit bad och skugga for min del, har brant mig ganska rejalt pa ryggen.
Igar kvall vid 11 tiden hade vi 31 grader ute sa vi bestamde oss for att kopa oss en natt med aircondition.
Satte den pa 25 grader o de va skit kallt!!
Undra om ja kommer frysa nar ja kommer hem.
Nanu ska jag ga a kopa presenter till mina kumpaner  hemma i sverige och jagf tankte ge dom tva ledtradar till vad det ar ja ska kopa.

Present 1: Denna sak kommer val till pass om du ska stilla ditt begar eller om du vill impa pa polarna om vem som har storst...

Present 2: Om ni sitter och har trakigt, och inte har nat a gora. ta da fram denna roliga syssla, med siffrer och bilder som eran kvall kommer forgylla.

Jag vet att det inte rimmar men sa e de ibland.

Puss Puss
Martin


Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0