Tack för att du kommenterar!





Rena Rama Rolf

Nu vet jag inte riktigt vad Markus håller på med för mystiskt vecko-bloggande men det gör säkert ni.
Rena Rama Rolf har ju börjat igen på Tv4! Jag tror det faktiskt är den enda humorserien som man skrattar åt på Tv4. Bra jobbat. 1995... Jag säger ju det, 90-talet var en tid då allting klaffade och man kunde skratta åt det som gick på tv. Jag älskar Rena Rama Rolf. Jag skrattar. Och det händer inte ofta. Kanske inte åt själva skämten men åt hur de spelar och framför allt hur Lasse Brandeby improviserar. Många tycker att Robert Gustavsson är det största komiska inslaget i den serien men personligen tycker jag att Lasse Brandeby tar förstaplatsen. Jag tycker Lasse är så sjukt rolig när han skriker och höjer rösten. Det är absolut bland det roligaste jag vet. Vad tycker ni?
Och ni som inte fattar grejen med den här serien, ja jag vet inte.
Men ni har ju alltid serien kvar. Den dagen ni förstår bättre.


Kommentarer:
Sagt av: Jakob

Sant, Rena rama rolf är det bästa som går nu på 4an, allt annat är bara skit. Tycker att Lasse är så bra när han är Kurt Olsson.

2010-08-27 @ 14:57:08
Sagt av: hannah

Älska rena rama rolf!!

2010-08-27 @ 17:47:42
Sagt av: Johanna.f

Lasse Ronneby, en jäkla skön grabb det där!!!

2010-08-29 @ 15:14:57
URL: http://folmer.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0