Tack för att du kommenterar!





Pixars bästa på länge

Jag och Markus såg häromkvällen "Toy Story 3". Alla vet vilken film jag pratar om. Och den var ju helt sjukt bra. På fredag går den upp i Sverige och jag misstänker att alla tidningar kommer ge den bästa betyg. Men det coola med filmen tycker jag är att den handlar om leksaker. Vi blev väldigt berörda av filmen på sina ställen och det är ju ganska komiskt att bli berörd av en rymdjägare, en cowboy, en gris, en dinosaurie, två potatisar och en hund. När jag var mindre såg jag den första Toy Story filmen flera gånger och älskade den. Del två i serien såg jag bara en gång och jag minns att jag tyckte att den var skrikig. Så mina förväntningar för trean var inte jätte höga. Men jag älskar ju alla Pixars filmer så jag visste att den inte skulle vara helt kass. Men det är så härligt när en film är välskriven och när alla små detaljer får en payoff i slutet av filmen.
Har ni inget bättre för er på Fredag så se Toy Story 3 på största duk. Tanka inte filmen. Se den på bio. På engelska. Ni kommer tycka samma som jag. Tyvärr är inte Björn Skifs Woodys röst i den svenska versionen. Och jag tror att han kommer att ångra sig efter svenska premiären. Detta är årets bästa film. Alla kategorier.


Kommentarer:
Sagt av: malin

har sett den den är grym!

2010-08-24 @ 13:08:52

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0