Tack för att du kommenterar!





På kylning

I vårat kontor så kan det ofta bli väldigt varm. Så vi har provat på alla möljiga olika saker för att hålla det svalt där inne. Men när det inte räcker med att alla fönster är öppna till den gränsen att de håller på att glida ur gängorna så får man ta till andra åtgärder. Kylda drycker kan vara den andra lösningen tänker vi. Vatten och is har vi så det räcker men vi nöjer oss inte med enbart sån stenåldersteknologi. Vi har nämligen införskaffat ett gäng mycket futuristiska och väldigt praktiska "kylstavar". Dessa kan både fungera som drinkkylare och som pinnar att veva runt i drycken med. Dessa pinnar har någon speciell vätska i sig som gör att den håller kylan väldigt bra. Det enda man behöver göra är att lägga pinnarna i frysen så kommer de snart funka som avlånga kylklampar ungefär.

Ännu en svettig dag räddad.


Kommentarer:
Sagt av: Johan

Haha, typisk er att blogga om kylklampar.

2010-08-15 @ 23:09:36
Sagt av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte


Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0