Tack för att du kommenterar!





Klister i stolen

Nu har vi jobbat två dagar i rad så mycket att tiden bara försvunnit. Det är lite skrämmande. Jag har suttit i en kontorsstol i två dar. Bara rört mig när jag skulle pissa och käka. Så nu avslutar jag detta sittningsmaraton med ett blogginlägg. Jag har börjat kolla på South Park från början, säsong 1. Dom avsnitten har jag inte sett sedan 1998. Fast då såg jag på dom om och om igen så replikerna jag hör idag finns inne i min hjärna. Det är kul att bli påmind. Det är ganska taskigt gjort om man jämför med hur serien ser ut i dag men avsnitten är fortfarande väldigt roliga tycker jag. Screw you guys, I'm going home!



Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0