Tack för att du kommenterar!





Fotokrig 1

Hej alla glada.
Sitter på kontoret och jobbar för fullt med nya grejer! Tänker inte avslöja något än för det kommer dröja innan det blir klart, så nu har ni något att längta efter!
Helt jävla plötsligt börjar det snöa och hagla o grejer? Först trodde jag att det var aska från Island som föll ner från himlen men de va de ju så klart inte. Vi har tydligen fortfarande vinter på natten och morgonen och vår på dan.

Jag tänkte börja med ett fotokrig här på bloggen med mina bloggkamrater.
Ett krig där det gäller att lägga upp en bild på sig själv som är rolig/ful/inkompitent ja ni fattar, med kostym grimaser, smink ja man får använda sig av vad som helst för att få en bild som man tycker är värdig nog att kriga med! Jag tänkte börja lite lätt med bild som inte är speciellt bra, men å andra sidan måste ju Jonatan och Markus kunna toppa denna ganska lätt så att det stegrar.
Ska bli spännande och se vad dom kontrar med!!

Härmed inviger jag nu fotokriget


Kommentarer:
Sagt av: Pida

Rastafari! :D

Hahaha men va gött me fotokrig, askul!

2010-04-20 @ 20:36:17
Sagt av: Jonesy

Men det där har ju jag gjort länge.. Inte som tävling iofs... Men ändå. Exempel: http://jonesythekatt.blogg.se/2010/april/nooo-why-me.html

2010-04-21 @ 08:31:39
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0