Tack för att du kommenterar!





Oskar Linnros

Nu är jag tillbaka efter att ha haft en kort semester. Det var gött. Jag har träffat släkt och vänner och tagit det lugnt. Sånt som man brukar göra. De andra har också tagit det lugnt och försökt att göra sånt som man vill och oftast inte har tid med.
Bloggen har varit lite opassad under tiden så vi ska se till att blåsa lite mer liv i den nu.
Kommer ni ihåg
hiphopduon Snook som slog igenom med deras sommarglada Mister Cool 2004? Oskar från Snook har i alla fall gjort en soloplatta som kommer släppas i vår. Första singeln från den heter "Ack, Sundbyberg" och jag tycker att den är ganska najs. Min kusin tyckte likadant och nu har min syster börjat nynna på den märker jag så fort vi ses. Vad tycker du?

Oskar Linnros - Ack, Sundbyberg


Kommentarer:
Sagt av: johan

Den va fan skön.

2010-04-13 @ 15:47:07
Sagt av: Hannes

Ja, den var grym. Härlig!

2010-04-14 @ 01:32:20
URL: http://uppsalahybris.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0