Tack för att du kommenterar!





Gomorron änna då va...

Här står det still, alltså på bloggen...
Sitter på kontoret och kollar upp komunavdelningar, Jonatan är ett år äldre och i Sthlm och Markus jobbar.
Jag Ringde ett företag i göteborg häromdan och efter ungefär 7 signaler hör ja en schleten trött röst som svarar
- Gommoron änna då va...
Jag visste inte riktigt hur ja skulle bemöta detta, har han alltid den öppningsfrasen eller blev det nån specialare, e de ett skämt?
På några få sekunder hade jag ett val, antingen svarar jag som vanligt eller så kontrar jag denna annorlunda men väldigt roliga hälsningsfras.
Så jag svrade helt enkelt följande.
- Nämen halloo änna då va, hur eeee lääget dåååå?

Han la på...


Puss puss


Kommentarer:
Sagt av: Dahla

Synd att han la på, det hade kunnat bli ett riktigt intressant samtal!

2010-04-07 @ 11:46:34
Sagt av: Terra

Haha kungligt svar!

2010-04-10 @ 18:57:59

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0