Tack för att du kommenterar!





Fotokrig 4

Hej!
Mina konkurrenter bjöd upp hyfsat tyckte jag men nu är det dags att höja ribban ett snäpp! Denna outfit har jag visserligen haft på scen ett antal gånger men jag anser att den är värdig detta krig!
Om man säger så här, brudarna slänger ju sig inte på telefonen direkt...
Nu ska jag bara dra in en regel till här, och eftersom Markus har en alldeles egen outfit av samma rang får han inte använda ett foto med denna outfit!
Varje bild skall vara egen och det skall alltid bli något nytt!

Puss Puss
/Martin


Kommentarer:
Sagt av: malin

Vackert! hahaha;)

2010-04-27 @ 14:01:23
Sagt av: johanna

Sexy martin!

2010-04-27 @ 19:34:49

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0