Tack för att du kommenterar!





Fotokrig 3

Mmm... krig ja... för att inte va sämre så rotade jag igenom min bildkollektion och märkte till min förskräckelse att alla blider som skulle kunna lyfta fram det fula hos mig har blivit brutalt raderade... borttagna... gjorda till intet... påbörjat sin vandring över floden styx, ja ni förstår vinken. Så vad fick jag göra? Jo jag fick rota igenom vad jag hade och hittade tillslut detta foto som kommer ifrån föreställningen "Trams Live" som spelades 2007 och 2008. Här spelar jag en karraktär som går under namnet "Conrad Von Skarv" som inte va med särskilt länge i föreställningen men hade dock en mycket stor betydelse för föreställningens framfart.



Kommentarer:
Sagt av: jennie

Hahahaha vilket härligt krig!

2010-04-23 @ 12:23:59

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0