Tack för att du kommenterar!





Idol 2009

Jag vet inte varför, och fråga mig gärna inte varför heller, men jag har av någon konstig anledning hittills lyckats se alla avsnitt av idol 2009. Det trodde jag inte om mig själv. Men nu när jag har gjort det så ångrar jag mig inte därför att detta året så är en utav deltagarna en ganska nära bekant till mig och min släkt. Deltagaren heter Nicklas Hocker.

Det var min mor och morbror som först lärde känna honom genom att de uppträdde tillsammans i musikalen "Jesus christ superstar". En egenproducerad version som gick av stapeln tidigare detta år och hade sin premiär tillsammans med sina slutsålda föreställningar i en kyrka strax utanför Kungsbacka. Jag fick nöjet att träffa honom efter en utav dessa föreställningar då släkten och resten skulle summera ännu ett lyckat uppträdande. Nicklas i rollen som "Judas" gjorde för övrigt ett mycket imponerande framträdande.
Så för att sammanfatta detta lite så vet ni i alla fall nu vem jag kommer hålla på under idol 2009. Hoppas att han kommer långt, det har ju gått bra än så länge, topp 20 är ju inte så illa.
Om ni hade tänkt rösta på någon detta året så varför inte Nicklas Hocker. Kungsbackas representant skulle man kunna säga.
På återséende. Ha de gött.



Kommentarer:
Sagt av: Linda - Livet är rosa!

Nicklas är enda anledningen till att jag kommer kolla på Idol. Annars är det ganska tråkigt faktiskt.

2009-09-28 @ 19:37:08
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Sagt av: Master Yoda

Nicklas är faktiskt enda anledningen man tittar på Idol. Nu när han åkt ut är det skit samma. Men jag tror att Juryn plockar in honom igen eftersom han är en sån sköning!

Man måste få vara partisk!

2009-09-29 @ 13:18:24

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0