Tack för att du kommenterar!





Skräcken kallar

Mitt i dessa skräcktider då vi repeterar inför vår alldeles egna skräckkomedi "Fredagen den 13:e" är det ju trevligt att nya trailern till "A nightmare on Elm Street 2010" dykt upp på youtube. Jag personligen tycker att Freddy Krueger är den absolut coolaste skräck-karaktären och jag ser fram emot Elm Street 2010. Trots att Michael Bay är inblandad. Av vad jag har förstått så är det samma killar som har gjort remaken av "Friday the 13th" som kom tidigare i år, vilket säkert är en stor miss för den filmen var ju skittrist. Men det är kul att Freddy är tillbaka igen.
Det är ett fåtal biljetter kvar till våran skräckkomedi den 13:e November. Och ni som inte ännu har skaffat tycker jag borde göra det för det här får man inte missa.
Ticnet.se
http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=GOT14384NKT11131&CL_ORIGIN=
Och ni som redan har biljetter tycker jag ska köra ett Freddy Krueger maraton med alla Nightmare on Elm Street filmerna, ett Jason maraton med alla Friday the 13th filmerna och ett Michael Myers maraton med alla Halloween filmerna innan premiären. Då är ni hemma!


Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Ska bli kul och se er i november!

2009-10-21 @ 15:37:01
Sagt av: Signe

Önskar jag kunde gå på den, men lite svårt när jag måste pröjsa biljetter ner dit från sthlm, biljetter till showen plus sovplats när jag har varit arbetslös i två månader och nu fått första lönen, som är litene ftersom det inte vart hel månad, men hoppas jag kan gå på en annan framtida show!

OCh jag såg igår en kille ute på krogen i sthlm som var aslik dig jonatan ;)

2009-10-25 @ 15:41:28
URL: http://rooosie.blogg.se/
Sagt av: emma rydberg

ser verkligen fram emot att se er! :D

2009-11-01 @ 03:36:16
URL: http://eerydberg.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0