Tack för att du kommenterar!





Vilken måndag

Herrejävlar vilka inlägg Markus gör.
Idag har vi repeterat och gjort klart en hel del rekvisita. Vi har även fått en tröja insydd och gjort lite musik. Ett mail-inferno bröt ut på kontoret idag. På Fredag smäller det. Då är det Premiär för vår nya föreställning. Tiden går förbannat fort. Man är alltid lite skakis såhär ett par dagar inför premiär. Det är jobbigt och kul på samma gång. Det är ju så mycket som ska fixas. Hoppas vi hinner klart med allting. Det brukar lösa sig.
Nu ska jag få lite sömn i mig sedan upp i ottan för att göra allt som jag gjort idag fast en gång till. Kul.
Tjofadderittan!
Martin och Markus tror föreställningen kommer bli Helläriös!


Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Ska bli skitkul på Fredag!

2009-11-09 @ 22:03:07
Sagt av: Misen

Såg Martin i kön till McDonald's på Freeport, när jag stod och lassade upp pommes bakom disken i söndags.

Fast det är väl helt orelevant..

2009-11-11 @ 03:15:18
Sagt av: Malin

Jag och min vän är extremt taggade inför fredag, ska bli grymt kul att se er! Helläriös blir det definitivt!

2009-11-11 @ 11:41:08
URL: http://unknownnotorious.devote.se
Sagt av: Pida

ÅÅh jag blir så avis på alla som ska se :(

Snygga tröjor har ni!! :D

Jag vill också se Martin i McDonaldskön!!!!! =O

Lycka till på föreställningen =)

2009-11-11 @ 14:26:01
Sagt av: Emelie

lycka till på föreställningen!!

2009-11-11 @ 18:12:02
URL: http://www.emeliefridstrom.blogspot.com
Sagt av: Britt

Härlig föreställning! Kul början, vitsiga och roliga dialoger, suveräna sång och dansnummer! Finalnumret var en 10-poängare! Tack för underhållningen!

2009-11-14 @ 00:22:50
Sagt av: Signe

Hoppas det gick skitbra igår nu!

2009-11-14 @ 09:17:19
URL: http://rooosie.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0