Tack för att du kommenterar!





Tack!

Vilken härlig kväll det blev igår!
Tack alla som kom, hoppas ni blev till freds och gillade föreställningen. Det var jättekul att spela den och det var en helt underbar publik. Med tanke på att vi har skrivit och producerat denna föreställning på väldigt kort tid tyckte jag att det gick förvånansvärt bra. Det var lite småmissar men det är det ju alltid. Alla spelade lite extra och drog ut på vissa repliker vilket gjorde det lite extra sköj. Vill passa på och tacka alla som var med, tekniker, våra skådespelare och våra zombies/dansproffs. Ni gjorde ett jätte jobb, tack!!! Vi vill även tacka Martin Falén och Jerry Calen som jobbade hårt bakom scenen, alla våra försäljare som gjorde ett bra jobb, och Göteborgs fyrverkerifabrik.

Idag har vi faktiskt också giggat!
Vi har varit på Lindälvsteatern och gjort ett 45 min gigg för diabetikerförbundet... De va trevligt på alla sätt men... De va lite mer ös igår om man säger så.

Puss o kram!


Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Ni va bäst igår! Har aldrig skrattat så mycket! Fortsätt så! ;)

2009-11-14 @ 15:10:12
Sagt av: Emma

Det var riktigt kul igår. Både innan, under och efter föreställningen. :D Vi hörs! Puss!

2009-11-14 @ 16:10:33
Sagt av: Josefin

Phille var så duktig i rollen som skrämd tonåringspojke

2009-11-14 @ 16:29:03
Sagt av: Dahla

Ni var så grymt roliga igår, det var otroligt länge sedan jag skrattade så mycket! Min älskling som jag gick med hade presentationssången på hjärnan hela dagen idag, kommer ni lägga upp den på tuben eller släpps hela föreställningen på dvd sen?

2009-11-14 @ 21:31:02
Sagt av: emma rydberg

ni seriöst ägde igår! Det var det roliaste på riktigt riktigt länge! ni äger! ;D

2009-11-15 @ 00:59:59
URL: http://eerydberg.blogg.se/
Sagt av: Jojo

Ni var så jävla bra i fredags! Helt otroligt kul! Jag vill spola tillbaka och se föreställningen igen!! :D

2009-11-15 @ 13:17:04
URL: http://getoverme.blogg.se/
Sagt av: Ellen

Såå avensjuk på att jag inte kunde komma!

2009-11-17 @ 06:10:22

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0