Tack för att du kommenterar!





Sminkning

Denna vecka har varit lång med mycket jobb och lite sömn. Vi har haft väldigt fullt upp. Premiären på vår nya föreställning "Fredagen den 13:e" närmar sig med stormsteg. Idag har vi hämtat rekvisita i Göteborg, haft ett sminktest, en fotografering, gått igenom manus och fixat lite kläder. Sminktestet var jobbigt för det tog så lång tid. Jag ska spela Freddy Krueger och har en sminktid på två och en halv timme. Gah! Men det blev coolt. Martin och Markus har betydligt kortare sminktider. Dom blev klara på en 20 min eller nåt. Nu återstår bara rep, ljud och ljus. Jag ser fram emot premiären och hoppas att alla kommer att få en kul kväll.


Kommentarer:
Sagt av: malin

Söt du e martin ;)

2009-11-06 @ 16:12:41
Sagt av: Jennifer

Bara för att det är min kusin som sminkar :D

2009-11-12 @ 19:20:02
URL: http://talandetystnad.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0