Tack för att du kommenterar!





Lyxloge

Nu har vi precis haft ett märkligt företagsgigg. Det var roligt för att publiken var väldigt rolig. De skrattade på rätt ställen och till och med på ställen de inte behövde skratta. De gjorde bra ifrån sig. Vi själva var ganska bra idag med. Martin kryddade till sina karaktärer och Markus drog lite roliga historier emellan numren. Själv improviserade jag lite och testade lite nya grejer. Vi gjorde ett kort blogginlägg med tanke på den loge vi fick inför det här gigget. Man kan inte få allt här i världen.


Kommentarer:
Sagt av: Daniel

Tummen upp!

2009-11-23 @ 19:55:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Sagt av: Jennie

Jag vill också se er! :(

2009-11-23 @ 21:51:42
Sagt av: Dahla

På ett sätt ogillar jag alla som bor i Kungsbacka med omnejd för att de har er så nära. Eller ogillar och ogillar... jag är galet avundsjuk på dem. Jävla as. Vissa andra bor ju 90 mil bort. Men massa kärlek till er!

2009-11-23 @ 21:53:01
Sagt av: Pida

MARTIN du pratar för mkt? ;D

Hahaha ne, men vill också se er!

KOM TILL GÖTEBORG =D

2009-11-24 @ 15:18:29

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0