Tack för att du kommenterar!





Filminspelning - Dag 2

Andra dagen över! Idag filmade vi på en glassbar i Falkenberg. Det var väldigt kul och vi fick ta så mycket glass vi ville.
Det var gott. Jag hade lovat en utav skådespelarna en överraskning så jag special blandade ihop en jätte glass. Blorkums megajävel kallade jag den. Jag visste nämligen att hon tyckte väldigt mycket om glass. Sedan var vi på en strand och utanför glassbaren. Dagen slutade på en stadsgata där vi tog den sista scenen. Allt har gått bra. Imorgon väntar den jobbigaste scenen. Men det är inte för än imorgon! God natt!!





Kommentarer:
Sagt av: Lollo

Vad kul ni verkar ha!

2009-05-06 @ 20:51:34
Sagt av: jane

pauline!

2009-05-22 @ 13:33:54

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0