Tack för att du kommenterar!





En dag som alla andra

Idag har varit en flängig dag om jag får utrycka mig så. Varför skulle jag inte få det? Men i alla fall vi var i Kungsbacka idag och gjorde ett gigg på Kungsbacka torg. Det var kul, inte speciellt mycket folk men det var roligt för de som var där tycktes ha roligt. Sedan innan gigget var vi med i Kungsbacka lokalradio där elever från Aranässkolan sände. Det var trevliga tjejer som höll i programmet och det gick ganska fort. Men klart kul. Nu värmer jag upp inför imorgon då avslutningsfesten på skolan äger rum. Det ska bli väldigt roligt. Det var askul förra året så jag hoppas att det kommer bli lika kul detta år. Hoppas ni gillar Klaff-fel videon. Den går varm här på skolan. Hare fint!


Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Jag hörde det programmet. Det var kul

2009-05-29 @ 20:15:33

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0